Z Tokia do New Yorku a pak zase zpět do Berlína. Zakladatelka módních příslušenství pro chytré telefony, Milena Jäckel, procestovala velká kosmopolitní města, aby v nich načerpala inspiraci pro svou značku IPHORIA, kterou založila v roce 2012.
Do svých kolekcí módních, a dnes již nepostradatelných, dámských doplňků se Milena Jäckel snažila promítnout atmosféru barevných blyštivých světel a multikulturalismus světových metropolí, které sama procestovala.
IPHORIA je premiovou značkou, která má neobyčejné portfolio dámských produktů - je synonymem módních doplňků pro stylovou městskou ženu. Díky rozmanitým nápadům zakladatelky přináší IPHORIA barevné, třpytivé a hravé kryty na smartphony, veselé bezdrátové nabíječky, kožené samolepky či stylová pouzdra na brýle.
Kryty na smartphony jsou dnes snad již nezbytností. Kromě své důležité funkce, kdy chrání telefon proti poškození a poničení, nabízí i možnost přizpůsobit vzhled vašeho mobilního telefonu dle preferovaného stylu. IPHORIA svým designem cílí především na dámy, které mají rády neotřelý a nápaditý design.
Pouzdra na brýle nadchnou designem i svou funkcí. Mohou být jednoduše připevněny na kabelku nebo připnuty na dámský pásek. Díky variabilitě použití už pouzdra na brýle nemusí být nikdy více schovávané a pohozené v tašce, nyní budou hrát významnou roli vašeho outfitu.
Objevte Qi bezdrátovou nabíječku v co možná nejvíce stylové podobě. Nabíjení chytrého telefonu designovou nabíječkou bez nošení zbytečného kabelu navíc – to jsou přednosti tohoto nabíjecího modulu. Stačí mobilní telefon pouze položit na bezdrátovou podložku a telefon se začne nabíjet. Dobíjení baterie telefonu díky těmto stylovým kouskům už nebude nikdy více nudnou záležitostí.
Pokud nechcete mít fádní a obyčejný nabíjecí kabel, myslela IPHORIA i na vás. Nyní můžete nabíjet váš mobilní telefon designovým usb kabelem.
IPHORIA není pro každého. Je to stylová záležitost a produkty tohoto německého labelu jsou určené pro vášnivé fashionistky, které oslovuje pestrý a nápaditý design. IPHORIA je v současné době hitem, o čemž svědčí i fakt, že se značka prodávána v 35 zemích a to ve vybraných obchodech prodávajících exkluzivní módní doplňky pro náročné zákaznice.
Editor: Nikola B.