ČASTÉ OTÁZKY
5
1. OBJEDNÁVKY
1.1 Doba dodání
- Veškeré objednávky provedené do 12:00 hodin (s platbou online kartou či dobírkou) v pracovní dny odesíláme tentýž den.
- Zásilky jsou v 99 % případů doručovány následující pracovní den.
1.2 Změna objednávky/storno objednávky
- Pokud si přejete pozměnit údaje ve Vaší objednávce, doplnit o produkty, či změnit způsob platby/dopravy, neváhejte nás kontaktovat, rádi Vám objednávku upravíme.
- e-mailem: info@chicshop.cz
- telefonicky: na +420 774 080 006
- Pokud si přejete objednávku stornovat, prosíme o včasné kontaktování, abychom zamezili odeslání zásilky.
- e-mailem: info@chicshop.cz
- telefonicky: na +420 774 080 006
1.3 Sledování balíku
- Jakmile zásilku předáme kurýrovi, obdržíte od nás e-mail s trasovacím číslem pro sledování balíčku.
- V den doručování zásilky Vás bude kurýr GLS nebo Balíkovny informovat sms zprávou o termínu doručení Vaší zásilky.
- V případě odeslání do výdejního místo pomocí Zásilkovny/Balíkovny dostanete sms a e-mail, jakmile bude zásilka připravena k vyzvednutí na zvoleném výdejním místě.
1.4 Pozdější odeslání objednávky
- Objednávku není možné odeslat později bez předchozí úhrady.
- Pokud máte o zboží skutečně zájem, zvolte platbu online kartou nebo převodem na bankovní účet a do poznámky napište, že žádáte o pozdější odeslání zásilky.
- Předem zaplacenou objednávku expedujeme i za několik týdnů dle Vašeho přání.
2. PLATBA
2.1 Způsoby plateb
- Online platební kartou – nejrychlejší způsob platby.
- Platba probíhá přes zabezpečenou platební bránu.
- Platba musí být provedena nejpozději do 12 hodin od vytvoření objednávky.
- Předem na bankovní účet – bankovní převod
- Částku k zaplacení zašlete na náš bankovní účet dle údajů v e-mailu nebo pomocí QR kódu.
- Platba musí být provedena nejpozději do 3 pracovních dnů ( 5 kalendářních dnů-včetně víkendu) od vytvoření objednávky.
- Dobírka – platba při vyzvednutí
- Hodnotu objednávky zaplatíte až při jejím převzetí.
- V případě, že balíček na dobírku není vyzvednut, máme nárok na kompenzaci nákladů za dopravu a balné.
2.2 Platba online kartou se nezdařila
- V případě, že dojde k problému při platbě online kartou, zašleme Vám na e-mail odkaz pro opětovnou platbu.
- Pokud bude problém přetrvávat, můžeme objednávku změnit na dobírku či platbu předem na účet (v případě dobírky musí být hodnota zboží více než 500 Kč nebo 25 €).
- Platba online kartou musí být provedena nejpozději do 12 hodin od vytvoření objednávky, poté bude automaticky stornována.
3. DOPRAVA
3.1 Druhy dopravy a ceny
- Cena za dopravu se nepočítá u objednávek, pokud hodnota zboží přesáhne částku 2000 Kč (včetně DPH pro objednávky v ČR) a 120 € (včetně DPH pro objednávky ze Slovenska). Doprava zdarma se nevztahuje na službu Balík Do Ruky, Balík na Poštu pro ČR a GLS pro SK.
- Česká republika
- Balíkovna (výdejní místo)
- Online platební kartou 69 Kč
- Převod na bankovní účet 79 Kč
- Dobírka 108Kč
- Balíkovna na adresu
- Online platební kartou 89 Kč
- Převod na bankovní účet 99 Kč
- Dobírka 128 Kč
- Zásilkovna
- Online platební kartou 59Kč
- Převod na bankovní účet 69 Kč
- Zásilková služba GLS
- Online platební kartou 89 Kč
- Převod na bankovní účet 99 Kč
- Dobírka 114 Kč
- Zásilková služba GLS Parcel Shop
- Online platební kartou 59 Kč
- Převod na bankovní účet 69 Kč
- Dobírka 84 Kč
Slovenská republika
- Packeta SK – doručení na adresu
- Online platební kartou 4,50 €
- Převod na bankovní účet 5 €
- Dobírka 6 €
- Zásielkovňa – vyzvednutí na výdejním místě sítě Zasielkovňa
- Online platební kartou 3 €
- Převod na bankovní účet 3,50 €
- Dobírka 4,50 €
- Zásilková služba GLS
- Online platební kartou 4,50 €
- Převod na bankovní účet 5 €
3.2 Sledování balíku
- Jakmile zásilku předáme kurýrovi, obdržíte od nás e-mail s trasovacím číslem pro sledování balíčku.
- V den doručování zásilky Vás bude kurýr GLS nebo Balíkovny informovat sms zprávou o termínu doručení Vaší zásilky.
- V případě odeslání do výdejního místa pomocí Zásilkovny/Balíkovny dostanete sms a e-mail, jakmile bude zásilka připravena k vyzvednutí na zvoleném výdejním místě.
3.3 Do jakých zemí lze objednávku odeslat
- Zásilky se zbožím zasíláme do všech členských států Evropské unie pouze s platbou předem. Slovensko na dobírku, platbu online kartou nebo převodem.
- Zásilky na Slovensko – cena od 3 € - doručení do 3 pracovních dní od expedice
- Zásilky do Německa – cena od 8 € - zásilková služba DHL (doručení do 6 pracovních dní od expedice)
- Zásilky do ostatních členských států EU – cena na vyžádání – zásilková služba GLS, DHL (doručení do 12 pracovních dní od expedice)
- Platba za zboží, které bude zasíláno do zahraničí, musí být připsána na náš bankovní účet do 7 pracovních dní od provedení objednávky.
4. VRÁCENÍ, VÝMĚNA, REKLAMACE
4.1 Vrácení & výměna
- Pokud Vám zboží nevyhovuje, můžete jej vrátit nebo vyměnit do 14 dnů ode dne převzetí.
- Zboží zašlete na naši adresu Chicshop.cz, Závodní 751/8, 415 01 Teplice společně s vyplněným formulářem pro vrácení a výměnu. Balíček poté zašlete doporučeně, bez dobírky nejpozději do 14 dnů.
- Pro urychlení celého procesu a také pro rezervaci zboží nás prosím kontaktujte, nejpozději do 3 dnů od převzetí, na e-mail info@chicshop.cz či na čísle +420 774 080 006.
- Výměna je zasílána bezplatně po celé ČR, pokud by u stejné objednávky proběhla výměna 2x, bylo by poštovné již zaúčtováno. Na Slovensko odesíláme výměny s poplatkem 4 €.
- Náklady spojené s dopravou zboží zpět k nám hradí zákazník.
- Pro zvýhodněné zaslání přes Zásilkovnu a Balíkovnu nás neváhejte kontaktovat.
- Kód pro Zásilkovnu je možné využít pouze v případě zvolení tohoto dopravce pro původní zaslání objednávky.
- Výměnu zboží lze uplatnit pouze za stejný produkt nebo ve stejné cenové výši. Pokud by se cena produktu lišila, je třeba vytvořit objednávku novou. V takovém případě Vám peníze (po obdržení vráceného zboží) zašleme zpět na účet do 4 pracovních dnů.
- Podrobnější informace naleznete zde.
4.2 Reklamace
- Pro řádné vyřízení reklamace nás prosím o tomto faktu informujte (telefonicky či e-mailem) a zboží nám zašlete na adresu Závodní 751/8, 415 01 Teplice či můžete zboží reklamovat osobně na naší výdejně stejné adresy.
- Vyplňte také reklamační formulář, který musí obsahovat:
- Jméno a příjmení
- Číslo objednávky
- Kontakt
- Číslo bankovního účtu
- Kód a název produktu, velikost
- Popis závady/důvod reklamace
- Podpis
- Uchovejte si doklad o zaplacení poštovného, v případě kladného vyřízení reklamace, Vám bude proplaceno.
- Reklamace bude co nejdříve vyřízena.
- Více informací a reklamační řád naleznete zde.
4.3 Lhůta vrácení peněz
- Peníze vracíme zpět pouze na bankovní účet uvedený ve formuláři, a to v zákonné lhůtě, tj. nejpozději do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy, ale zpravidla je to dříve.
5. VELIKOSTI
5.1 Volba správné velikosti
- Zabýváme se profesionálním velikostním poradenstvím a rádi Vám pomůžeme s výběrem správné velikosti.
- U každého produktu je velikostní tabulka – hned u výběru velikosti. Veškeré produkty si měříme sami, v klidném a nenataženém stavu.
- V případě, že chcete využít naše velikostní poradenství, kontaktujte nás na tel.: +420 774 080 006 nebo e-mailem: info@chicshop.cz, rádi Vám poradíme a celou věc tak rychleji vyřídíme k Vaší spokojenosti.
6. O NÁS
6.1 Kamenná prodejna
- Prodejna se nachází v Teplicích na adrese: Závodní 751/8, 415 01 Teplice.
- Prodejna je pro Vás otevřena každý všední den od 09-12 hod. a od 13-17 hod.
- Pokud si vytvoříte objednávku s osobním odběrem, zboží tu pro Vás bude připraveno 5 pracovních dnů.
- Na prodejně není možné platit kartou – objednávky lze hradit pouze v hotovosti či online platbou přes internet.
- Více informací o naší prodejně naleznete zde.
6.2 Slevy pro stálé zákazníky
- Slevy jsou poskytovány pouze zákazníkům, kteří u nás pravidelně a dlouhodobě nakupují.
- Pro nové zákazníky slevy nenabízíme, ale každý den přidáváme nové kousky do sekce slevy.
6.3 Newsletter
- Pro pravidelné zasílání informací a novinek se můžete přihlásit k odběru newsletteru.
- Nemusíte mít obavy z toho, že budete dostávat e-mailové zprávy několikrát do týdne. Newslettery budou zasílány maximálně 2 - 3x za měsíc.
- Najdete nás také na Facebooku a Instagramu, kde se pravidelně objevují příspěvky s nejnovějším zbožím.