Péče o zákazníky: +420 774 080 006 / info@chicshop.cz
To translate our pages please use the Google Translate:
Change language / Výběr měny  CZK   EUR 
košík KOŠÍK:   0 Kč
Položek v košíku: 0 ks

ČASTÉ OTÁZKY

1. Mám vážný zájem o daný produkt, ale nevím, jakou velikost si zvolit.

2. Vyhlédl/a jsem si zboží na Chicshop.cz, za jak dlouho mi přijde?

3. Je možné sledovat stav mé objednávky na internetu?

4. Lze si zboží vyzkoušet i v kamenné prodejně?

5. Pokud mi objednané zboží nevyhovuje, je možné ho vrátit nebo vyměnit? 

6. Za jak dlouho mi přijdou peníze na účet za vrácené zboží?

7. Je možné provést rezervaci zboží a odeslat ho později?

8. Zasíláte zásilky i do zahraničí? 

9. Chtěl/a bych dostávat pravidelné informace o novinkách v e-shopu Chicshop.cz, co pro to mohu udělat? 

 

1. Mám vážný zájem o daný produkt, ale nevím, jakou velikost si zvolit.


Usilujeme o to, abyste si dokázali zvolit přesnou velikost, a proto si veškeré naše zboží sami pečlivě měříme. Tabulka je přehledná a stručná. Nemusíte mít obavy z toho, že se v ní nevyznáte. U každého produktu na našich stránkách najdete velikostní tabulku a v ní přesné rozměry artiklu. 

Vezměte si krejčovský metr a změřte si obvod na prsou, v pase a na bocích. Tyto údaje pak porovnejte s údaji uvedenými ve velikostní tabulce. Do daného oblečení, resp. údajů uvedených v tabulce, se musíte vejít. Pozor si dávejte zejména u bund. Nezapomínejte, že je třeba ponechat jistou vůli pro další vrstvu oblečení i váš komfortní pohyb. V teplejších měsících může být vůle u bundy 4,5 či 6 cm, ale u zimních bund doporučujeme min. 6 cm a více. Znamená to, že pokud máte na prsou obvod např. 90 cm, je dobré si vybrat velikost, která má přes prsa naměřeno 94 cm a u péřových bund či kabátů 6 cm a více. Záleží však i na Vašich osobních preferencích - zdali nosíte oblečení raději více na tělo nebo volnější. Obecně starší zákaznice preferují volnější oblečení a mladší zase více na tělo. Velikost může ovlivnit i šířka ramen, délka či obvod ruky. 

V případě, že si nebudete vědět rady, můžete nás kontaktovat na tel.: +420 774 080 006 nebo e-mailem: info@chicshop.cz. Rádi vám s výběrem vohodné velikosti poradíme a zodpovíme jakýkoliv dotaz týkající se našich produktů. 

 

2. Vyhlédl/a jsem si zboží na Chicshop.cz, za jak dlouho mi přijde?


Veškeré přijaté objednávky s platbou online platební kartou nebo na dobírku provedené do 12:00 hodin v pracovní den odesíláme ještě ten den, kdy jsme objednávku přijali. Zásilka je pak následující pracovní den doručována kurýrem na vámi uvedenou adresu. Pokud si zvolíte službu Balík na poštu, tak bude zásilka následující pracovní den uložena na vámi zvolené poště. 

 

3. Je možné sledovat stav mé objednávky na internetu?


Samozřejmě. Jakmile je zásilka předána kurýrovi, aby byla doručována na vámi zadanou adresu, obdržíte od nás e-mail s identifikačním číslem pro sledování zásilky. V den doručování zásilky vás bude kurýr DPD nebo České pošty informovat formou sms zprávy o pohybu a doručení vaší zásilky. Budete tak mít přehled, kde se vaše zásilka aktuálně nachází. 

 

4. Lze si zboží vyzkoušet i v kamenné prodejně?


Ano. Pokud byste si chtěli osobně vyzkoušet zboží, můžete dorazit do Teplic, kde se nachází vzorková prodejna internetového obchodu Chicshop.cz. Prodejna se nachází na adrese Závodní 751/8, 415 01 Teplice. V jiném městě bohužel prodejnu nemáme. Pokud si objednáte v e-shopu zboží a zvolíte si osobní odběr, objednávka tu pro Vás bude připravena 5 pracovních dní. Pokud ji v této lhůtě nevyzvednete, vracíme zboží zpět do našich skladových zásob a odstupujeme od kupní smlouvy.  

V kamenném obchodě neakceptujeme platební karty, prosíme proto, abyste si s sebou donesli hotovost. 

 

5. Pokud mi objednané zboží nevyhovuje, je možné ho vrátit nebo vyměnit? 


Samozřejmě. Pokud vám zakoupené zboží nevyhovuje, můžete ho bez problémů do 14 dnů od jeho převzetí vrátit nebo vyměnit za jiné.

Pro výměnu nebo vrácení zboží je nutné splnit následující podmínky:

  1. Nejpozději do 3 dnů od převzetí nám o tomto faktu napište e-mail na naši adresu info@chicshop.cz, nebo zavolejte na naši zákaznickou linku +420 774 080 006.
  2. Odstoupení od smlouvy by mělo mít písemnou podobu (předejde se tak možným rozporům, zda k odstoupení došlo). Znamená to tedy, že vyplníte FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY (VRÁCENÍ ČI VÝMĚNU ZBOŽÍ), který vám byl společně se zbožím zaslán v zásilce. Pokud jste ho nenašla, je možné ho stáhnout níže. Tento vyplněný formulář pak spolu s kopií či originálního dokladu o koupi zašlete doporučeně nejpozději do 14 dnů od převzetí balíčku spolu se zbožím na naší adresu Chicshop.cz, Závodní 751/8, 415 01 Teplice. Nezasílejte nic na dobírku, takové balíčky nepřebíráme. 
  3. Vrácené zboží musí být nenošené, nepoškozené, s neodtrženými původními visačkami a v neponičeném obalu. Pokud jste kuřáci, nenechávejte zboží které chcete vracet zpět v zakouřeném prostředí. 


 

 

6. Za jak dlouho mi přijdou peníze na účet za vrácené zboží?


Peníze vracíme zpět na vámi uvedený účet v zákonné lhůtě, tedy nejpozději do 14ti dní od převzetí zboží. 

 

7. Je možné provést rezervaci zboží a odeslat ho později?


Ano. Taková možnost tu existuje. Zboží vám zarezervujeme nebo zašleme později, avšak maximálně o 1 týden od jeho objednání a to výhradně ověřeným zákazníkům. Není možné vám rezervovat zboží 2, 3 či 4 týdny nebo déle. Objednávky s takovými požadavky sice ihned nerušíme, ale pokud bude objednané zboží posledním kusem, tak ho vystavíme zpět na naše webové stránky a v případě zájmu jiného zákazníka zboží zašleme přednostně jemu. 

Pokud máte o zboží skutečně zájem a budete potřebovat jeho odeslání s pozdějším datumem, zvolte si platbu online kartou a nebo převodem na náš bankovní účet a do poznámky napište, že žádáte o pozdější odeslání zásilky. V takovémto případě můžeme již vámi uhrazené zboží odeslat i za několik týdnů dle vašeho přání. 

 

8. Zasíláte zásilky i do zahraničí? 


Zásilky se zbožím zasíláme do všech členských států Evropské unie. 

Po provedení objednávky vám přijdou na vámi zadanou e-mailovou adresu pokyny k platbě (IBAN, SWIFT nebo e-mailová adresa pro platbu přes paypal). V případě platby přes paypal hradí poplatek za platbu kupující. 

Zákaznící ze Slovenska zasílají peníze na bankovní účet vedený ve FIO a.s. na Slovensku, takže jsou osvobozeny od poplatků za zahraniční transakce

Platba za zboží, které bude zasíláno do zahraničí, musí být připsána na náš bankovní účet do 7 pracovních dní od provedení objednávky. 

 

9. Chtěl/a bych dostávat pravidelné informace o novinkách v e-shopu Chicshop.cz, co pro to mohu udělat? 


Pro pravidelné zasílání informací a novinek se můžete přihlásit k odběru newsletteru. Nemusíte mít obavy z toho, že vás budeme obtěžovat zasíláním e-mailových zpráv několikrát do týdne. Newslettery budou zasílání maximálně 2 - 3x za měsíc. 

Najdete nás také na facebooku a instagramu, kam dáváme pravidelně nové příspěvky. 


nahoru
CHICSHOP.CZ - KVALITNÍ DÁMSKÁ MÓDA ONLINE

© 2017 Chicshop.cz | Lagarto.cz