Podzim, který se Ti šikne!   |   100+ novinek - každý den nové modely   ➜    OBJEVIT NOVINKY
To translate our pages please use the Google Translate:
Change language   |   Výběr měny  CZK   EUR 
Odesíláme ihned | Doprava zdarma od 2000 Kč | Zvýhodněné vrácení & výměna zdarma
( Po - Pá 9:00 - 17:00 ) phone +420 774 080 006
kos
Do pokladny
Přidáno do košíku

ČASTÉ OTÁZKY

1. OBJEDNÁVKY

. 2

1.1 Doba dodání 2

1.2 Změna objednávky/storno objednávky. 2

1.3 Sledování balíku

1.4 Pozdější odeslání objednávky. 2

2. PLATBA

2.1 Způsoby plateb.. 2

2.2 Platba online kartou se nezdařila. 2

3. DOPRAVA

3.1 Druhy dopravy a ceny. 3

3.2 Sledování balíku. 3

3.3 Do jakých zemí lze objednávku odeslat

4. VRÁCENÍ, VÝMĚNA, REKLAMACE

4.1. Vrácení & výměna. 4

4.2 Reklamace. 4

4.3 Lhůta vrácení peněz. 5

5. VELIKOSTI 5

5.1 Volba správné velikosti 5

6. O NÁS

6.1 Kamenná prodejna. 5

6.2 Slevy pro stálé zákazníky. 5

6.3 Newsletter 

 

 

 

 



5

 1. OBJEDNÁVKY 


1.1 Doba dodání

  • Veškeré objednávky provedené do 12:00 hodin (s platbou online kartou či dobírkou) v pracovní dny odesíláme tentýž den.
  •  Zásilky jsou v 99 % případů doručovány následující pracovní den.

1.2 Změna objednávky/storno objednávky

  • Pokud si přejete pozměnit údaje ve Vaší objednávce, doplnit o produkty, či změnit způsob platby/dopravy, neváhejte nás kontaktovat, rádi Vám objednávku upravíme.
    • e-mailem: info@chicshop.cz
    • telefonicky: na +420 774 080 006
  • Pokud si přejete objednávku stornovat, prosíme o včasné kontaktování, abychom zamezili odeslání zásilky.
    • e-mailem: info@chicshop.cz  
    • telefonicky: na +420 774 080 006

1.3 Sledování balíku

  • Jakmile zásilku předáme kurýrovi, obdržíte od nás e-mail s trasovacím číslem pro sledování balíčku.
  • V den doručování zásilky Vás bude kurýr GLS nebo Balíkovny informovat sms zprávou o termínu doručení Vaší zásilky.
  • V případě odeslání do výdejního místo pomocí Zásilkovny/Balíkovny dostanete sms a e-mail, jakmile bude zásilka připravena k vyzvednutí na zvoleném výdejním místě.

1.4 Pozdější odeslání objednávky

  • Objednávku není možné odeslat později bez předchozí úhrady.
  • Pokud máte o zboží skutečně zájem, zvolte platbu online kartou nebo převodem na bankovní účet a do poznámky napište, že žádáte o pozdější odeslání zásilky.
  • Předem zaplacenou objednávku expedujeme i za několik týdnů dle Vašeho přání.

2. PLATBA


2.1 Způsoby plateb

  • Online platební kartou – nejrychlejší způsob platby.
    • Platba probíhá přes zabezpečenou platební bránu.
    • Platba musí být provedena nejpozději do 12 hodin od vytvoření objednávky.
  • Předem na bankovní účet – bankovní převod
    • Částku k zaplacení zašlete na náš bankovní účet dle údajů v e-mailu nebo pomocí QR kódu.
    • Platba musí být provedena nejpozději do 3 pracovních dnů ( 5 kalendářních dnů-včetně víkendu) od vytvoření objednávky.
  • Dobírka – platba při vyzvednutí
    • Hodnotu objednávky zaplatíte až při jejím převzetí.
    • V případě, že balíček na dobírku není vyzvednut, máme nárok na kompenzaci nákladů za dopravu a balné.

2.2 Platba online kartou se nezdařila

  • V případě, že dojde k problému při platbě online kartou, zašleme Vám na e-mail odkaz pro opětovnou platbu.
  • Pokud bude problém přetrvávat, můžeme objednávku změnit na dobírku či platbu předem na účet (v případě dobírky musí být hodnota zboží více než 500 Kč nebo 25 €).
  • Platba online kartou musí být provedena nejpozději do 12 hodin od vytvoření objednávky, poté bude automaticky stornována.

 

3. DOPRAVA


3.1 Druhy dopravy a ceny

  • Cena za dopravu se nepočítá u objednávek, pokud hodnota zboží přesáhne částku 2000 Kč (včetně DPH pro objednávky v ČR) a 120 € (včetně DPH pro objednávky ze Slovenska). Doprava zdarma se nevztahuje na službu Balík Do Ruky, Balík na Poštu pro ČR a GLS pro SK.
  • Česká republika
    • Balíkovna (výdejní místo)
      • Online platební kartou              69 Kč
      • Převod na bankovní účet          79 Kč
      • Dobírka                                       108Kč
    • Balíkovna na adresu
      • Online platební kartou              89 Kč
      • Převod na bankovní účet          99 Kč
      • Dobírka                                       128 Kč
    • Zásilkovna
      • Online platební kartou               59Kč
      • Převod na bankovní účet           69 Kč
    • Zásilková služba GLS
      • Online platební kartou               89 Kč
      • Převod na bankovní účet           99 Kč
      • Dobírka                                        114 Kč
    • Zásilková služba GLS Parcel Shop
      • ​​​Online platební kartou               59 Kč
      • Převod na bankovní účet           69 Kč
      • Dobírka                                        84 Kč
    Slovenská republika
    • Packeta SK – doručení na adresu
      • Online platební kartou              4,50 €
      • Převod na bankovní účet          5 €
      • Dobírka                                       6 €
    • Zásielkovňa – vyzvednutí na výdejním místě sítě Zasielkovňa
      • Online platební kartou               3 €
      • Převod na bankovní účet           3,50 €
      • Dobírka                                        4,50 €
    • Zásilková služba GLS
      • Online platební kartou               4,50 €
      • Převod na bankovní účet           5 €

3.2 Sledování balíku

  • Jakmile zásilku předáme kurýrovi, obdržíte od nás e-mail s trasovacím číslem pro sledování balíčku.
  • V den doručování zásilky Vás bude kurýr GLS nebo Balíkovny informovat sms zprávou o termínu doručení Vaší zásilky.
  • V případě odeslání do výdejního místa pomocí Zásilkovny/Balíkovny dostanete sms a e-mail, jakmile bude zásilka připravena k vyzvednutí na zvoleném výdejním místě. 

3.3 Do jakých zemí lze objednávku odeslat

  • Zásilky se zbožím zasíláme do všech členských států Evropské unie pouze s platbou předem. Slovensko na dobírku, platbu online kartou nebo převodem. 
  • Zásilky na Slovensko – cena od 3 € - doručení do 3 pracovních dní od expedice
  • Zásilky do Německa – cena od 8 € - zásilková služba DHL (doručení do 6 pracovních dní od expedice)
  • Zásilky do ostatních členských států EU – cena na vyžádání – zásilková služba GLS, DHL (doručení do 12 pracovních dní od expedice)
  • Platba za zboží, které bude zasíláno do zahraničí, musí být připsána na náš bankovní účet do 7 pracovních dní od provedení objednávky. 

4. VRÁCENÍ, VÝMĚNA, REKLAMACE


4.1 Vrácení & výměna

  • Pokud Vám zboží nevyhovuje, můžete jej vrátit nebo vyměnit do 14 dnů ode dne převzetí.
  •  Zboží zašlete na naši adresu Chicshop.cz, Závodní 751/8, 415 01 Teplice společně s vyplněným formulářem pro vrácení a výměnu. Balíček poté zašlete doporučeně, bez dobírky nejpozději do 14 dnů.
  • Pro urychlení celého procesu a také pro rezervaci zboží nás prosím kontaktujte, nejpozději do 3 dnů od převzetí, na e-mail info@chicshop.cz či na čísle +420 774 080 006.
  • Výměna je zasílána bezplatně po celé ČR, pokud by u stejné objednávky proběhla výměna 2x, bylo by poštovné již zaúčtováno. Na Slovensko odesíláme výměny s poplatkem 4 €.
  • Náklady spojené s dopravou zboží zpět k nám hradí zákazník.
  • Pro zvýhodněné zaslání přes Zásilkovnu a Balíkovnu nás neváhejte kontaktovat.
  • Kód pro Zásilkovnu je možné využít pouze v případě zvolení tohoto dopravce pro původní zaslání objednávky.
  • Výměnu zboží lze uplatnit pouze za stejný produkt nebo ve stejné cenové výši. Pokud by se cena produktu lišila, je třeba vytvořit objednávku novou. V takovém případě Vám peníze (po obdržení vráceného zboží) zašleme zpět na účet do 4 pracovních dnů.
  • Podrobnější informace naleznete zde.

4.2 Reklamace

  • Pro řádné vyřízení reklamace nás prosím o tomto faktu informujte (telefonicky či e-mailem) a zboží nám zašlete na adresu Závodní 751/8, 415 01 Teplice či můžete zboží reklamovat osobně na naší výdejně stejné adresy.
    • Vyplňte také reklamační formulář, který musí obsahovat:
      • Jméno a příjmení
      • Číslo objednávky
      • Kontakt
      • Číslo bankovního účtu
      • Kód a název produktu, velikost
      • Popis závady/důvod reklamace
      • Podpis
  • Uchovejte si doklad o zaplacení poštovného, v případě kladného vyřízení reklamace, Vám bude proplaceno.
  • Reklamace bude co nejdříve vyřízena.
  • Více informací a reklamační řád naleznete zde.

4.3 Lhůta vrácení peněz 

  • Peníze vracíme zpět pouze na bankovní účet uvedený ve formuláři, a to v zákonné lhůtě, tj. nejpozději do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy, ale zpravidla je to dříve. 

5. VELIKOSTI


5.1 Volba správné velikosti

  • Zabýváme se profesionálním velikostním poradenstvím a rádi Vám pomůžeme s výběrem správné velikosti.
  • U každého produktu je velikostní tabulka – hned u výběru velikosti. Veškeré produkty si měříme sami, v klidném a nenataženém stavu.
  • V případě, že chcete využít naše velikostní poradenství, kontaktujte nás na tel.: +420 774 080 006 nebo e-mailem: info@chicshop.cz, rádi Vám poradíme a celou věc tak rychleji vyřídíme k Vaší spokojenosti.

6. O NÁS


6.1 Kamenná prodejna

  • Prodejna se nachází v Teplicích na adrese: Závodní 751/8, 415 01 Teplice.
    • Prodejna je pro Vás otevřena každý všední den od 09-12 hod. a od 13-17 hod. 
  • Pokud si vytvoříte objednávku s osobním odběrem, zboží tu pro Vás bude připraveno 5 pracovních dnů. 
  • Na prodejně není možné platit kartou – objednávky lze hradit pouze v hotovosti či online platbou přes internet.
  • Více informací o naší prodejně naleznete zde.

6.2 Slevy pro stálé zákazníky

  • Slevy jsou poskytovány pouze zákazníkům, kteří u nás pravidelně a dlouhodobě nakupují. 
  • Pro nové zákazníky slevy nenabízíme, ale každý den přidáváme nové kousky do sekce slevy.

6.3 Newsletter

  • Pro pravidelné zasílání informací a novinek se můžete přihlásit k odběru newsletteru.
  • Nemusíte mít obavy z toho, že budete dostávat e-mailové zprávy několikrát do týdne. Newslettery budou zasílány maximálně 2 - 3x za měsíc. 
  • Najdete nás také na Facebooku a Instagramu, kde se pravidelně objevují příspěvky s nejnovějším zbožím.

top
heureka
Hodnocení obchodu Chicshop
Další hodnocení na Heureka.cz
heureka Ověřený zákazník / 06.10.2024
heurekaheurekaheurekaheurekaheureka


„Již několikrát jsem objednala kabát značky Rockandblue a vždy spokojená. Kvalita, střih a osobní přístup obchodu při konzultaci velikostí modelu. Operátorka vždy přesně odhadla a doporučila správnou velikost. Nemám”

heureka Ověřený zákazník / 05.10.2024
heurekaheurekaheurekaheurekaheureka


„Mohu jenom doporučit! zbožňuji zboží od Vás ❤️”

heureka Ověřený zákazník / 04.10.2024
heurekaheurekaheurekaheurekaheureka


„Pár věcí z tohoto obchodu mám. Krása a kvalita je u nich na prvním místě. Také solidní jednání a rychlost. Děkuji.”

heureka Ověřený zákazník / 03.10.2024
heurekaheurekaheurekaheurekaheureka


„Velmi pěkné zboží různých vybraných značek, rychlé dodání, bezproblémové případné vracení.”

CHICSHOP.CZ - KVALITNÍ DÁMSKÁ MÓDA ONLINE

© 2024 Chicshop.cz | Lagarto.cz