Nová letní OUTFITinspirace pro Vás      ➜      Objevit
To translate our pages please use the Google Translate:
Change language   |   Výběr měny  CZK   EUR 
Odesíláme ihned | Doprava zdarma od 2500 Kč | Zvýhodněné vrácení & výměna zdarma
( Po - Pá 9:00 - 17:00 ) phone +420 774 080 006
kos
Do pokladny
Přidáno do košíku

ČASTÉ OTÁZKY

 


 

1. Mám zájem o daný produkt, ale nevím jakou velikost zvolit.

2. Za jak dlouho mi dorazí objednané zboží?

3. Jaké jsou možnosti, ceny dopravy a způsoby platby?

4. Jak mohu změnit nebo stornovat svou objednávku? Nezdařila se mi platba online kartou, jak mám postupovat?

5. Mohu sledovat svou zásilku s objednávkou na internetu?

6. Máte kamennou prodejnu, kde si lze zboží vyzkoušet?

7. Mohu zboží vyměnit či vrátit, pokud mi nevyhovuje? 

8. Za jak dlouho mi přijdou peníze na účet za vrácené zboží?

9. Je možné provést rezervaci zboží a odeslat ho později?

10. Pokud zboží není skladem a je ve stavu objednáváme, jak se dozvím o jeho naskladnění?

11. Nabízíte slevy pro nové zákazníky? Jak mohu slevu získat?

12. Zasíláte zásilky i do zahraničí? 

13. Chtěl/a bych dostávat pravidelné informace o novinkách v e-shopu Chicshop.cz, co pro to mohu udělat? 

 

1. Mám zájem o daný produkt, ale nevím jakou velikost zvolit.


Usilujeme o to, abyste si dokázali zvolit přesnou velikost, a proto si veškeré naše zboží sami pečlivě měříme. U každého produktu je velikostní tabulka – hned u výběru velikosti. Uvedené údaje odpovídají realitě a produkty jsou měřeny bez natažení/v klidném stavu.

Stačí tedy znát své míry – prsa, pas, boky a porovnat tak s tabulkou velikostí. Do údajů uvedených v tabulce se musíte vejít. Pozor si dávejte zejména u bund. Nezapomínejte, že je třeba ponechat jistou vůli pro další vrstvu oblečení, tak i pro Váš komfortní pohyb. U jarních bund může být vůle u bundy 4,5 či 6 cm, u zimních bund však doporučujeme min. 6-10 cm . Znamená to, že pokud máte na prsou obvod např. 90 cm, je dobré si vybrat velikost, která má přes prsa naměřeno 94 cm a u péřových bund či kabátů 96 cm a více. Záleží však i na Vašich osobních preferencích - zdali nosíte oblečení raději více na tělo nebo volnější. Velikost může ovlivnit i šířka ramen, délka či obvod ruky. 

V případě, že si nebudete vědět rady, kontaktujte nás na tel.: +420 774 080 006 nebo e-mailem: info@chicshop.cz, rádi Vám poradíme a celou věc tak rychleji vyřídíme k Vaší spokojenosti.

 

 2. Za jak dlouho mi dorazí objednané zboží?


Veškeré přijaté objednávky provedené do 12:00 hodin v pracovní dny odesíláme tentýž den. Toto se týká objednávek na dobírku či s platbou online kartou u zboží, které je skladem. Zásilka je pak následující pracovní den doručována na Vaši adresu, pokud se nevyskytne problém na straně přepravce.

 

3. Jaké jsou možnosti, ceny dopravy a způsoby platby?


ČESKO
Nabízíme dopravu přes GLS, Zásilkovnu, Českou poštu či osobní odběr na naší prodejně v Teplicích. Cena dopravy se pohybuje od 49 Kč.

Česká pošta – balík do balíkovny

  • Online platební kartou              49 Kč
  • Převod na bankovní účet          49 Kč
  • Dobírka                                       49 Kč

Česká pošta – balík na poštu

  • Online platební kartou              69 Kč
  • Převod na bankovní účet          79 Kč
  • Dobírka                                       89 Kč

Česká pošta – balík do ruky

  • Online platební kartou              79 Kč
  • Převod na bankovní účet          89 Kč
  • Dobírka                                       99 Kč

Zásilkovna

  • Online platební kartou               65 Kč
  • Převod na bankovní účet           75 Kč

Zásilková služba GLS

  • Online platební kartou               89 Kč
  • Převod na bankovní účet           99 Kč
  • Dobírka                                        109 Kč

SLOVENSKO

SLOVENSKÁ POŠTA – doručení na adresu

  • Online platební kartou              4,50 €
  • Převod na bankovní účet          5 €
  • Dobírka                                       6 €

Zásielkovňa – vyzvednutí na výdejním místě sítě Zasielkovňa

  • Online platební kartou               3 €
  • Převod na bankovní účet           3,50 €
  • Dobírka                                        4,50 €

Zásilková služba GLS

  • Online platební kartou               4,50 €
  • Převod na bankovní účet           5 €

Cena za dopravu se nepočítá u objednávek, pokud hodnota zboží přesáhne částku 2500 Kč (včetně DPH pro objednávky v ČR) a 120 € (včetně DPH pro objednávky ze Slovenska). Neplatí však pro přepravní společnosti GLS. 

 

4. Jak mohu změnit nebo stornovat svou objednávku? Nezdařila se mi platba online kartou, jak mám postupovat?


Pokud si přejete pozměnit údaje ve Vaší objednávce, doplnit o produkty, či změnit způsob platby/dopravy, neváhejte nás kontaktovat na e-mail info@chicshop.cz nebo na telefonním čísle +420 774 080 006, objednávku Vám rádi upravíme.

V případě, že dojde k problému při platbě online kartou, zašleme Vám na e-mail odkaz pro opětovnou platbu. Pokud bude problém přetrvávat, můžeme objednávku změnit na dobírku či platbu předem na účet (v případě dobírky musí být hodnota zboží více jak 500 Kč nebo 20

 

5. Mohu sledovat svou zásilku s objednávkou na internetu?


Ano, můžete. Jakmile zásilku předáme kurýrovi, obdržíte od nás e-mail s identifikačním číslem pro sledování balíčku. V den doručování zásilky Vás bude kurýr GLS nebo České pošty informovat sms zprávou o termínu doručení Vaší zásilky. V případě odeslání pomocí Zásilkovny, dostanete sms + e-mail, jakmile bude zásilka připravena k vyzvednutí na výdejním místě. 

 

 6. Máte kamennou prodejnu, kde si lze zboží vyzkoušet?


Ano, zboží si lze vyzkoušet na naší prodejně v Teplicích (adresa: Závodní 751/8, 415 01 Teplice). V jiném městě prodejnu bohužel nemáme.

Pokud si vytvoříte objednávku s osobním odběrem, zboží tu pro Vás bude připraveno 5 pracovních dnů. Jestliže si objednávku v této lhůtě nevyzvednete, vracíme zboží zpět do našich skladových zásob a odstupujeme od kupní smlouvy.  

Na prodejně není možné platit kartou. Objednávky lze hradit pouze v hotovosti či online platbou přes internet. Prodejna je pro Vás otevřena každý všední den od 09-12 hod. a od 13-17 hod.  

 

7. Mohu zboží vyměnit či vrátit, pokud mi nevyhovuje? 


Samozřejmě. Pokud Vám zboží nevyhovuje, můžete jej vrátit nebo vyměnit do 14 dnů ode dne převzetí. Zboží zašlete na naši adresu Chicshop.cz, Závodní 751/8, 415 01 Teplice společně s vyplněným vratkovým/výměnným formulářem. Pokud formulář nemáte, je možno jej stáhnout ZDE. Balíček poté zašlete doporučeně, bez dobírky nejpozději do 14 dnů.

Pro urychlení celého procesu a také pro rezervaci zboží nás prosím kontaktujte, nejpozději do 3 dnů od převzetí, na e-mail info@chicshop.cz či na čísle +420 774 080 006.

Výměna je zasílána bezplatně po celé ČR, pokud by u stejné objednávky proběhla výměna 2x, bylo by poštovné již zaúčtováno. Na Slovensko odesíláme výměny s poplatkem 4 €.

Náklady spojené s dopravou zboží zpět k nám, si zákazník hradí sám. Pokud máte zájem o zvýhodněné odeslání přes Zásilkovnu (59 Kč ČR nebo 4 eura SK), neváhejte nás kontaktovat. 

Výměnu zboží lze uplatnit pouze za stejný produkt nebo ve stejné cenové výši. Pokud by se cena produktu lišila, je třeba vytvořit objednávku novou. V takovém případě Vám peníze (po obdržení vráceného zboží) zašleme zpět na účet do 4 pracovních dnů.

 

8. Za jak dlouho mi přijdou peníze na účet za vrácené zboží?


Peníze vracíme zpět pouze na bankovní účet uvedený ve formuláři a to v zákonné lhůtě, tj. nejpozději do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy, ale zpravidla je to dříve. 

 

9. Je možné provést rezervaci zboží a odeslat ho později?


Objednávku není možné odeslat později bez předchozí úhrady. Pokud tedy máte o zboží skutečně zájem, zvolte platbu online kartou nebo převodem na bankovní účet a do poznámky napište, že žádáte o pozdější odeslání zásilky. V takovémto případě objednávku expedujeme i za několik týdnů dle Vašeho přání.

 

10. Pokud zboží není skladem a je ve stavu objednáváme, jak se dozvím o jeho naskladnění?


V případě, že zboží není skladem je možno u něj nastavit „hlídání produktu“. Jakmile se produkt naskladní, přijde Vám automatický e-mail s informací o dostupnosti.

 

11. Nabízíte slevy pro nové zákazníky? Jak mohu slevu získat?


Slevy jsou poskytovány pouze zákazníkům, kteří u nás pravidelně a dlouhodobě nakupují.  Pro nové zákazníky slevy nenabízíme, ale na našem webu je kategorie slevy/výprodej, kde jsou slevy na vybrané produkty až 60 %.

12. Zasíláte zásilky i do zahraničí? 


Zásilky se zbožím zasíláme do všech členských států Evropské unie pouze s platbou předem. Slovensko na dobírku, platbu online kartou nebo převodem. 

  • zásilky na Slovensko - cena od 3 € - zásilková služba Slovenská pošta, GLS nebo Zásilkovna (doručení do 3 pracovních dní od expedice)
  • zásilky do Německa - cena od 8 € - zásilková služba DHL (doručení do 6 pracovních dní od expedice)
  • zásilky do ostatních členských států EU - cena na vyžádání - zásilková služba GLS, DHL (doručení do 12 pracovních dní od expedice)

Po provedení objednávky Vám přijdou na e-mail pokyny k platbě (IBAN, SWIFT nebo e-mailová adresa pro platbu přes paypal). V případě platby přes paypal hradí poplatek za platbu kupující. 

Zákazníci ze Slovenska odesílají peníze na bankovní účet ve FIO a.s. na Slovensku, takže jsou osvobozeny od poplatků za zahraniční transakce. 

Platba za zboží, které bude zasíláno do zahraničí, musí být připsána na náš bankovní účet do 7 pracovních dní od provedení objednávky. 

 

13. Chtěl/a bych dostávat pravidelné informace o novinkách v e-shopu Chicshop.cz, co pro to mohu udělat? 


Pro pravidelné zasílání informací a novinek se můžete přihlásit k odběru newsletteru. Nemusíte mít obavy z toho, že budete dostávat e-mailové zprávy několikrát do týdne. Newslettery budou zasílány maximálně 2 - 3x za měsíc. 

Najdete nás také na facebooku a instagramu, kde se pravidelně objevují příspěvky s nejnovějším zbožím. 

 

 


top
heureka
Hodnocení obchodu Chicshop
Další hodnocení na Heureka.cz
heureka Ověřený zákazník / 31.05.2023
heurekaheurekaheurekaheurekaheureka


„Výborná komunikace, rychlé dodání”

heureka Ověřený zákazník / 30.05.2023
heurekaheurekaheurekaheurekaheureka


„rýchle dodanie tovaru”

heureka Ověřený zákazník / 28.05.2023
heurekaheurekaheurekaheurekaheureka


„Skvělý obchod rychlost dodání , zboží odpovídá popisu i obrázkům . Objednávám opakovaně . Naprostá spokojenost”

heureka Ověřený zákazník / 28.05.2023
heurekaheurekaheurekaheurekaheureka


„Rychlé dodání, pěkné zboží.”

CHICSHOP.CZ - KVALITNÍ DÁMSKÁ MÓDA ONLINE

© 2023 Chicshop.cz | Lagarto.cz