Péče o zákazníky: +420 774 080 006 / info@chicshop.cz
To translate our pages please use the Google Translate:
Change language / Výběr měny  CZK   EUR 
košík KOŠÍK:   0.00 €
Položek v košíku: 0 ks

ČASTÉ OTÁZKY

 

1. Mám zájem o daný produkt, ale nevím jakou velikost zvolit.

2. Za jak dlouho mi dorazí objednané zboží?

3. Jaké jsou možnosti, ceny dopravy a způsoby platby?

4. Jak mohu změnit nebo stornovat svou objednávku? Nezdařila se mi platba online kartou, jak mám postupovat?

5. Mohu sledovat svou zásilku s objednávkou na internetu?

6. Máte kamennou prodejnu, kde si lze zboží vyzkoušet?

7. Mohu zboží vyměnit či vrátit, pokud mi nevyhovuje? 

8. Za jak dlouho mi přijdou peníze na účet za vrácené zboží?

9. Je možné provést rezervaci zboží a odeslat ho později?

10. Pokud zboží není skladem a je ve stavu objednáváme, jak se dozvím o jeho naskladnění?

11. Nabízíte slevy pro nové zákazníky? Jak mohu slevu získat?

12. Zasíláte zásilky i do zahraničí? 

13. Chtěl/a bych dostávat pravidelné informace o novinkách v e-shopu Chicshop.cz, co pro to mohu udělat? 

 

1. Mám zájem o daný produkt, ale nevím jakou velikost zvolit.


Usilujeme o to, abyste si dokázali zvolit přesnou velikost, a proto si veškeré naše zboží sami pečlivě měříme. U každého produktu je velikostní tabulka – hned vedle výběru velikosti. Uvedené údaje odpovídají a produkty jsou měřeny bez natažení/v klidném stavu.

Stačí tedy znát své míry – prsa, pas, boky a porovnat tak s tabulkou velikostí. Do údajů uvedených v tabulce se musíte vejít. Pozor si dávejte zejména u bund. Nezapomínejte, že je třeba ponechat jistou vůli pro další vrstvu oblečení i Váš komfortní pohyb. V jarních bund může být vůle u bundy 4,5 či 6 cm, u zimních bund však doporučujeme min. 6 cm a více. Znamená to, že pokud máte na prsou obvod např. 90 cm, je dobré si vybrat velikost, která má přes prsa naměřeno 94 cm a u péřových bund či kabátů 6 cm a více. Záleží však i na Vašich osobních preferencích - zdali nosíte oblečení raději více na tělo nebo volnější. Obecně starší zákaznice preferují volnější oblečení a mladší zase více na tělo. Velikost může ovlivnit i šířka ramen, délka či obvod ruky. 

V případě, že si nebudete vědět rady, nás kontaktujte na tel.: +420 774 080 006 nebo e-mailem: info@chicshop.cz, rádi Vám poradíme a celou věc tak rychleji vyřídíme k Vaší spokojenosti.

 

 2. Za jak dlouho mi dorazí objednané zboží?


Veškeré přijaté objednávky provedené do 12:00 hodin v pracovní dny odesíláme ještě ten den. Toto se týká objednávek na dobírku či s platbou online kartou u zboží, které je skladem. Zásilka je pak následující pracovní den doručována na Vaši adresu, pokud se nevyskytne problém na straně přepravce.

 

3. Jaké jsou možnosti, ceny dopravy a způsoby platby?


Nabízíme dopravu přes DPD, Českou poštu či osobní odběr na naší prodejně v Teplicích. Cena dopravy se pohybuje od 79 Kč.

Česká pošta – balík do ruky/balík na poštu

  • Online platební kartou              79 Kč
  • Převod na bankovní účet          89 Kč
  • Dobírka                                        99 Kč

Zásilková služba DPD

  • Online platební kartou               89 Kč
  • Převod na bankovní účet           99 Kč
  • Dobírka                                        119 Kč

Cena za dopravu se nepočítá u objednávek, pokud hodnota zboží přesáhne částku 4000 Kč (včetně DPH pro objednávky v ČR) a 4500 Kč (včetně DPH pro objednávky ze Slovenska)

 

4. Jak mohu změnit nebo stornovat svou objednávku? Nezdařila se mi platba online kartou, jak mám postupovat?


Pokud si přejete pozměnit údaje ve Vaší objednávce, doplnit o produkty či změnit způsob platby/dopravy, neváhejte nás kontaktovat na e-mail info@chicshop.cz nebo na telefonním čísle +420 774 080, objednávku Vám upravíme.

V případě, že dojde k problému při platbě online kartou, zašleme Vám na e-mail odkaz pro opětovnou platbu. Pokud budeproblém přetrvávat, můžeme objednávku změnit na dobírku či platbu předem na účet. 

 

5. Mohu sledovat svou zásilku s objednávkou na internetu?


Ano, můžete. Jakmile zásilku předáme kurýrovi, obdržíte od nás e-mail s identifikačním číslem pro sledování balíčku. V den doručování zásilky Vás bude kurýr DPD nebo České pošty informovat sms zprávou o termínu doručení Vaší zásilky.

 

 6. Máte kamennou prodejnu, kde si lze zboží vyzkoušet?


Ano, zboží si lze vyzkoušet na naší prodejně v Teplicích (adresa: Závodní 751/8, 415 01 Teplice). V jiném městě prodejnu bohužel nemáme.

Pokud si vytvoříte objednávku s osobním odběrem, zboží tu pro Vás bude připraveno 5 pracovních dní. Jestliže si objednávku v této lhůtě nevyzvednete, vracíme zboží zpět do našich skladových zásob a odstupujeme od kupní smlouvy.  

Na prodejně není možno platit kartou. Objednávky lze hradit v hotovosti či online platbou přes internet. Prodejna je pro Vás otevřena každý všední den od 10-12 hod. a od 14-17 hod.  

 

7. Mohu zboží vyměnit či vrátit, pokud mi nevyhovuje? 


Samozřejmě. Pokud Vám zboží nevyhovuje, můžete jej vrátit nebo vyměnit do 14 dnů ode dne převzetí. Zboží musí být nenošené, nepoškozené, s původními visačkami zasláno na naši adresu Chicshop.cz, Závodní 751/8, 415 01 Teplice společně s vyplněným vratkovým/výměnným formulářem. Pokud formulář nemáte, je možno jej stáhnout ZDE. Balíček poté zašlete doporučeně, bez dobírky nejpozději do 14 dnů.

Pro urychlení celého procesu a také pro rezervaci zboží nás prosím kontaktujte, nejpozději do 3 dnů od převzetí, na e-mailinfo@chicshop.cz či na čísle +420 774 080 006.

Výměna je zasílána bezplatně po celé ČR, pokud by u stejné objednávky proběhla výměna 2x, bylo by poštovné již zaúčtováno. Na Slovensko odesíláme výměny s poplatkem 4 eura. Náklady spojené s dopravou zboží zpět k nám, si zákazník hradí sám.

Výměnu zboží lze uplatnit pouze za stejný produkt nebo ve stejné cenové výši. Pokud by se cena produktu lišila, je třeba vytvořit objednávku novou. V takovém případě Vám peníze (po obdržení vráceného zboží) zašleme zpět na účet do 4 pracovních dnů.

 

8. Za jak dlouho mi přijdou peníze na účet za vrácené zboží?


Peníze vracíme zpět pouze na bankovní účet uvedený ve formuláři a to v zákonné lhůtě, tj. nejpozději do 14 dnů od převzetí zboží, ale zpravidla je to dříve. Částka za poštovné se vrací ve výši 79 Kč.

 

9. Je možné provést rezervaci zboží a odeslat ho později?


Na zboží si můžete vytvořit objednávku a do poznámky uvést pozdější odeslání. Takové objednávky odesíláme později maximálně o 1 týden od objednání. Není možné rezervovat zboží déle jak týden. Důvodem je, že objednané zboží může být posledním kusem a při zájmu jiného zákazníka po uplynutí této doby by bylo dané zboží opět vystaveno a zasláno přednostně jemu.

Pokud máte o zboží skutečně zájem, zvolte si platbu online kartou nebo převodem na bankovní účet a do poznámky napište, že žádáte o pozdější odeslání zásilky. V takovémto případě objednávku expedujeme i za několik týdnů dle Vašeho přání. 

 

10. Pokud zboží není skladem a je ve stavu objednáváme, jak se dozvím o jeho naskladnění?


V případě, že zboží není skladem je možno u něj nastavit „hlídacího psa“. Jakmile se produkt naskladní, přijde Vám informační e-mail.  

 

11. Nabízíte slevy pro nové zákazníky? Jak mohu slevu získat?


Slevy jsou poskytovány pouze zákazníkům, kteří u nás pravidelně a dlouhodobě nakupují.  Pro nové zákazníky slevy nenabízíme, ale na našem webu je kategorie slevy/výprodej, kde jsou slevy na některé produkty až 60 %.y

12. Zasíláte zásilky i do zahraničí? 


Zásilky se zbožím zasíláme do všech členských států Evropské unie pouze s platbou předem. 

  • zásilky na Slovensko - cena od 119,- Kč - zásilková služba UPS (doručení do 3 pracovních dní od expedice)
  • zásilky do Německa - cena od 285,- Kč - zásilková služba DHL (doručení do 6 pracovních dní od expedice)
  • zásilky do ostatních členských států EU - cena 550,- Kč - zásilková služba DHL (doručení do 12 pracovních dní od expedice)

Po provedení objednávky Vám přijdou na e-mail pokyny k platbě (IBAN, SWIFT nebo e-mailová adresa pro platbu přes paypal). V případě platby přes paypal hradí poplatek za platbu kupující. 

Zákazníci ze Slovenska odesílají peníze na bankovní účet ve FIO a.s. na Slovensku, takže jsou osvobozeny od poplatků za zahraniční transakce. 

Platba za zboží, které bude zasíláno do zahraničí, musí být připsána na náš bankovní účet do 7 pracovních dní od provedení objednávky. 

13. Chtěl/a bych dostávat pravidelné informace o novinkách v e-shopu Chicshop.cz, co pro to mohu udělat? 


Pro pravidelné zasílání informací a novinek se můžete přihlásit k odběru newsletteru. Nemusíte mít obavy z toho, že budete dostávat e-mailové zprávy několikrát do týdne. Newslettery budou zasílány maximálně 2 - 3x za měsíc. 

Najdete nás také na facebooku a instagramu, kde se pravidelně objevují příspěvky s nejnovějším zbožím. 

 

 


nahoru
CHICSHOP.CZ - KVALITNÍ DÁMSKÁ MÓDA ONLINE

© 2017 Chicshop.cz | Lagarto.cz